سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش، فراموشی و تباهی اش، گزارش آن به نا اهل است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

ستاد زبان فرانسه در مورد مذکر یا مونث بودن اسمها توضیح میداد که پرسید :


کامپیوتر مذکر است یا مونث؟ 

همه دانشجویان دختر جنس رایانه را به دلایل زیر مرد اعلام کردند: 

- وقتی به آن عادت می کنیم گمان می کنیم بدون آن قادر به انجام کاری نیستم.

- با آن که داده های زیادی دارند اما نادانند.

- قرار است مشکلات را حل کنند اما در بیشتر اوقات معضل اصلی خودشانند.

- همین که پایبند یکی از آنها شدید متوجه میشوید که اگر صبر کرده بودید مورد بهتری از آن نصیبتان می شد. 

و همه دانشجویان پسر به دلایل زیر جنس رایانه را زن اعلام کردند: 

- به غیر از خالق آنها کسی از منطق درونی آنها سر در نمی آورد.

- کسی از زبان ارتباطی آنها سر در نمی آورد.

- کوچکترین اشتباهات را در حافظه دراز مدت خود ذخیره می کنند تا بعد ها تلافی کنند.

- همین که پایبند یکی از آنها شدید باید تمام پول خود را صرف خرید لوازم جانبی آنها بکنید .


  
  








به گزارش روزنامه سان ، الفى پسر 13 سال? انگلیسی که چهره‌اش او را بیش از 8 سال نشان نمى‌دهد از دوست دختر 15 سال? خود (چنتل) صاحب فرزند دخترى شد. آن دو وقتى ‌از موضوع مطلع شدند تصمیم به سقط جنین گرفتند اما بعد پسرک فکر کرد بد نیست که پدر شدن را نیز تجربه کند. الفى که هیچ درآمدى ندارد و تنها گاهى اوقات حدود 10 پوند از پدرش پول تو جیبى دریافت مى‌کزده است به گفت? خود هیچگاه عواقب این تصمیم خود را نسنجیده بوده است. پسرک شرح مى‌دهد که در سال گذشته زمانى‌که تنها 12 سال داشته است براى ‌اولین بار ارتباط را با دوست دخترش تجربه کرده که نتیجه‌اش چنین شده است. پدر الفى که با این چالش روبرو شده است اظهار مى‌دارد که دیگر براى هر تصمیمى دیر شده است و تنها باید مطمئن شد که پسرش در این سن به فکر بدنیا آوردن بچ? دیگرى ‌نباشد. 
                                                             الفی و دخترش 

الفی و دوست دخترش چنتل به همراه نوزاد دخترشان میسی


چنتل و مادرش و دخترش








پدر شدن یک پسر بچه 13 ساله انگلیسی بر نگرانی‌های مردم این کشور درباره بالا بودن شمار بارداری‌ها در میان نوجوانان انگلیسی افزوده است. 

به گزارش فارس، کشور انگلیس، در میان تمام کشورهای اروپای غربی، بیشترین شمار بارداری را در میان دختران نوجوان داراست. 

شمار بارداری‌های دختران نوجوان در انگلیس 2 برابر تعداد بارداری‌های دختران نوجوان در کشورهای فرانسه و آلمان است. 
بر اساس تازه‌ترین ارقام منتشر شده توسط اداره آمار ملی انگلیس، تعداد بارداری‌های زیر سن 16 سال در انگلیس در سال 1999 به میزان 3/8درصد بود اما این میزان در سال 2006 کاهش پیدا کرد و به 8/7 درصد رسید . البته شمار بارداری ها در میان دختران نوجوان در انگلیس همچنان بالا است. 

انتشار خبر مربوط به پدر شدن یک پسر بچه 13 ساله در انگلیس، شوک و حیرت شمار بسیاری از مردم این کشور را به دنبال داشته است. 

الفی پتن Alfie Patten پسر بچه 13 ساله انگلیسی و شانتل استیدمن دوست دختر 15 ساله وی که ساکن منطقه ساسکس Sussex در جنوب شرق انگلیس هستند، صاحب فرزند شده‌اند . 

دیوید کامرون رهبر حزب محافظه کار انگلیس با ابراز نگرانی از روند رو به افزایش بارداری در میان دختران نوجوان انگلیسی گفت: این روند که بچه‌ها امروزه در این کشور بچه دار می‌شوند یک روند بسیار نگران کننده است. 

دیوید کامرون افزود: این خیلی خوب است که شاهد بزرگ شدن بچه‌ها و پدر و مادر شدن آنها باشیم اما نه اینکه در حالی که خودشان هنوز بچه هستند صاحب بچه شوند و بچه‌ها نباید در این سن و سال به موضوع پدر و مادر شدن فکر کنند. 

دیوید کامرون سپس گفت: وقوع چنین مسئله‌ای در این کشور واقعأ نگران کننده است و این مشکلی است که در نتیجه اشتباه عمل کردن به وجود آمده است و باید این وضعیت درست شود. 

ایان دانکن اسمیت از اعضاء حزب محافظه کار انگلیس که مرکزی به نام مرکز عدالت اجتماعی را در انگلیس اداره می کند و پیشتر نیز رهبری حزب محافظه کار انگلیس را برعهده داشت، در اظهار نظر خود درباره این حادثه گفت: وجود این موردی که اکنون رخ داده است و یک پسر بچه 13 ساله پدر شده است نمونه ای از آن نگرانی است که حزب محافظه کار درباره آن صحبت کرده است و منظور حزب محافظه کار از نامیدن جامعه انگلیس به عنوان جامعه ای از هم گسیخته در واقع وجود چنین مواردی است. 

ایان دانکن اسمیت با تأکید بر ضرورت رسیدگی به این مسائل و جلوگیری از وقوع آنها، گفت: این مشکلات در جوامع معینی به وقوع می‌‌پیوندند و لازم است تا به منظور حل این مسئله، توجه‌ها بر روی این جوامع متمرکز شود. 

گوردون براون نخست وزیر انگلیس نیز در واکنش به این حادثه گفت: من از جزئیات دقیق این مسئله اطلاعی ندارم اما معتقدم همگی‌مان به طور مسلم خواستار این هستیم که از بارداری‌های سنین نوجوانان اجتناب شود . 

از سوی دیگر، اد بالز وزیر کابینه دولت گوردون براون در امور مربوط به بچه‌ها، پدر شدن این پسر بچه 13 ساله انگلیسی را حادثه‌ای بسیار ناخوشایند و غیر عادی توصیف کرد و گفت: ما به عنوان یک جامعه می‌توانیم این اطمینان را به وجود آوریم که شمار بارداری های نوجوانان در این کشور روند رو به پایینی را در پیش خواهد گرفت . 

گفتنی است، الفی که چهره اش در حد یک پسر 8 ساله دیده می شود با قد 1.22 متر و دوست دخترش Chantelle که 2 سال از او بزرگتر است، چهار روز پیش ، صاحب یک فرزند دختر شدند. 

وقتی خبرنگار از او سوال کرد ، هزینه نگهداری کودک را چگونه تأمین می کند، او پرسید:" هزینه یعنی چی؟" 
ظاهرا مادر بچه ، در نحوه استفاده از قرص های ضدبارداری دچار اشتباه شده بود. 

پدر الفی که دارای 9 فرزند است در این زمینه گفت:" شاید الان کمی دیر شده باشد ، اما حداقل من به او تذکر دادم که به فکر فرزند دیگر نباشند!"


  
  

فریب دختران به بهانه استخدام

در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، یک فقره نیابت قضایی که از شیراز ارسال شده بود را دریافت کردند که بر مبنای آن مرد 45 ساله ای با مشخصات اعلام شده به اتهام فریب دختران جوان تحت تعقیب قرار دارد.

متهم تحت تعقیب با معرفی خود به عنوان مدیر کارخانجات صنعتی در تهران و کرج چند دختر جوان را به بهانه ازدواج و استخدام در کارخانجات فریب داده و پس از ارتکاب جرایم متعدد متواری شده است اما براساس تحقیقات انجام شده احتمال می رود این مرد به مشهد گریخته باشد.

کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی احتمال دادند که ممکن است متهم مذکور در یکی از هتل ها و یا مهمانپذیرهای مشهد، اقامت گزیده باشد. در تحقیقات مشخص شد که او از چند روز قبل در یکی از مهمانپذیرهای مشهد اقامت دارد بنابراین آن ها با تحت نظر گرفتن متهم فراری متوجه شدند که وی با دختر جوان دیگری نیز قرار ملاقات گذاشته است.

کارآگاهان هنگامی که او در حال گفت وگو با دختر جوان بود ، وی را دستگیر کردند.

وی خود را بی گناه نشان می داد و چنین وانمود می کرد که از هیچ چیز اطلاعی ندارد اما دختر جوانی که در حال گفت وگو با متهم بود به کارآگاهان گفت: او خود را مهندس معرفی کرد و گفت: چندین کارخانه صنعتی دارد.


  
  

آخرین نیوز :پلیس فولرتون در کالیفرنیا جوان تعمیرکاری را همراه با هزاران عکس ذخیره شده از دختران در حمام بازداشت کرد.
بر این اساس و بدنبال شکایت والدین دختری که روی رایانه اش پیغامهای مشکوک می آمد شروع شد و تحقیقات به تعمیرکار رایانه بنام تریور هارول ختم شد. پلیس در بازجویی های اولیه از زبان تریور شنید که وی برنامه خاص کنترل دوربین لپ تاپ به صورت از راه دور را برای مشتریان خود (که اغلب دختر و زن بودند) نصب کرده است.

به گزارش خبرانلاین اندرو گودیش سخنگوی پلیس در فولرتون می گوید این برنامه جاسوسی می تواند مدیریت وب کم بالای صفحه اسکرین لپ تاپ را در دست گرفته و به هکر اجازه دهد تا بتواند تصاویر را ببیند.

تعمیرکاری که از حمام دختران فیلم می گرفت + عکس

به گفته وی اغلب قربانیان دختر و زنانی بودند که لپ تاپ اپل داشته اند. این برنامه طوری عمل می کند که پیامی رو لپ تاپ ظاهر شده و به کاربر می گوید بزرودی سنسور رایانه فیکس و رفع عیب می شود و همچنین به کاربر پیشنهاد می کند که لپ تاپ خود را در جای مرطوب مانند حمام و دستشویی قرار دهد تا سنسور زودتر پاک شده و رفع عیب شود. به همین خاطر مشتریان نیز به پیام گوش داده و اغلب لپ تاپ خود را در حمام یا دستشویی قرار می دادند و بعد نمی دانستند که وب کم در حال کار بوده و هکر در حال گرفتن تصویر و گرفتن کپچر از آنها است!
برخی قربانیان نیز هوس رفتن به حمام کرده و در همین موقع متهم از آنها کپچر می کرده است. البته هکر زرنگی کرده و ابتدا تصاویر را روی سرور مستقر در دانشگاه محل تحصیلش ذخیره کرده و بعد از روی آن، به دستگاه خود منتقل می کرده است.

صدها هزار عکس و ویدئو به گفته گودریچ در رایانه متهم پیدا شده و پلیس آنرا ضبط کرده است. کارشناسان امور جنایات رایانه ای می گویند متهم ?? ساله دانشجوی سابق دانشگاه بیولا بوده که به شبکه داخلی دسترسی داشته و تصاویر را آنجا ذخیره می کرده است.
در حال حاضر کارشناسان قضایی ?? مورد دسترسی غیر مجاز به رایانه قربانیان را تایید کرده و بر همین اساس وی را رسما متهم کرده است.


  
  

 

یک کارشناس آلمانى علت روش اصلاح منحصر به فرد سبیل ادولف هیتلر را توضیح داده است.
 روزنامه اینترنتى روسى لنتا نوشت: الکساندر موریتس فراى در یادداشت هاى خود اظهار داشته که در زمان جنگ جهانى اول به هیتلرکه درحال خدمت سربازى بود دستور داده شد که سبیل پرپشت خود را اصلاح کند تا پرپشتى سبیل مانع استفاده از ماسک هاى ضد گاز جدید نشود.
به گفته این نویسنده المانى هیتلر پیش از ان سبیل خود را به خاطر پنهان کردن بریدگى بسیار زشت روى لب خود بلند نگه مى داشت.
بر اساس این گزارش تا کنون تصور مى شد که هیتلر به تبعیت از مد سبیل خود را کوتاه مى کرده است اما یادداشت هاى فراى که در دوران جنگ جهانى اول هم زمان با هیتلر در ارتش خدمت مى کرده علت اصلى این کار وى را مشخص کرده است.
این یاداداشتها به تازگى در بایگانى شهر کوچک مارباخ به دست امده اند و تاکنون منتشر نشده بوده اند.


  
  

معروف است که رضا شاه هر از گاهی با لباس مبدّل و سرزده به پادگان های نظامی میرفت تا از نزدیک اوضاع را بررسی کند؛ در یکی از این شبها که سوار بر جیپ به طرف پادگانی میرفت، در بین راه سربازی را که یواشکی جیم شده بود و بعد ازعرق خوری های فراوان، مست و پاتیل، به پادگان بر میگشت را سوار کرد ؛ 
رضا شاه با لحنی شوخ و برای آنکه از او حرف بکشد، به سرباز گفت: ناکس! معلومه کمی دمی به خُمره زدی؟ 

سرباز با افتخار گفت: برو بالا... یعنی بیشتر 
رضا شاه: یه لیوان زدی؟ 
سرباز: برو بالا 
رضا شاه: یه چتول زدی؟ 
سرباز: برو بالا 
رضا شاه: یه بطر زدی؟ 
سرباز: بزن قدّش 
بعد رضا شاه میگه: حالا میدونی من کیم؟ 
سرباز کمی جا میخورد و میپرسد که: نکند که گروهبانی؟ 
رضا شاه: برو بالا 

سرباز: افسری؟ 
رضا شاه: برو بالا 
سرباز: تیمسار؟ 
رضا شاه: برو بالا 

سرباز: سردار سپه؟ 

رضا شاه: بزن قدّش 
همینکه رضا شاه به او دست میدهد، لرزش دستان سرباز را احساس میکند. از او میپرسد: چیه؟ ترسیدی؟ 
سرباز: برو بالا 
رضا شاه: لرزیدی؟ 
سرباز: برو بالا 
رضا شاه: ریدی؟ 
سرباز: بزن قدّش


90/4/18::: 3:31 ع
نظر()
  
  

ویلیام جیم سایدیس، باهوش‌ترین فرد تاریخ بود که توانست در یک سالگی بنویسد، در 5 سالگی به 5 زبان رایج دنیا صحبت کند و در 11 سالگی استاد دانشگاه هاروارد شود. سایدیس در سال 1898 در آمریکا به دنیا آمد و در سن 46 سالگی نیز از دنیا رفت. 
 

او توانایی خارق‌العاده‌ای در یادگیری ریاضیات و زبان داشت. اولین بار به‌خاطر رشد مغزی زود‌هنگام نامش بر سر زبان‌ها افتاد و بعدها به‌خاطر تمرکز بر روی ذهنش به شهرت رسید اما در نهایت خود را از انظار عمومی دور کرد و از ریاضیات هم دل‌زده شد و عقب کشید و با چندین نام مستعار مطلب می‌نوشت. 

از دیگر ویژگی‌های او این است که می‌توانست در18 ماهگی نیویورک‌تایمز بخواند و در8 سالگی به 8 زبان صحبت کند. جالب اینکه بعدها خودش زبان دیگری را به‌وجود آورد که نامش را VENDERGOOD گذاشت. 

ناگفته نماند، ضریب هوشی انسان‌های نابغه بین 155 تا 200 است ولی سایدس در این زمینه رکورد باهوش‌ترین‌های دنیا را شکسته است. 

برای نمونه بد نیست بدانید که ضریب هوشی گالیله را180 تخمین می‌زنند و ضریب هوشی بیل گیتس بنیان‌گذار شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت نیز 160 است.


  
  

یک توریست ژاپنی که به قصد به سیاحت به ایران آمده بود پس از اینکه از فرودگاه خارج شد در یک تاکسی نشست و 

آدرس هتلی را به راننده که یک بچه تهران بود داد.در بین راه وقتی یک هوندا با سرعت از تاکسی سبقت گرفت مرد 

ژاپنی گفت:"هوندا ساخت ژاپن بسیار سریع"چند کیلومتر بعد وقی که یک تویوتا آمدو از تاکسی رد شد مرد ژاپنی 

گفت:"تویوتا ساخت ژاپن بسیار سریع" نزدیک هتل نیز وقتی یک اتومبیل میتسوبیشی با سرعت رد شد دوباره مرد ژاپنی 

گفت:"میتسوبیشی ساخت ژاپن بسیار سریع" 

بچه تهران که خیلی کفری شده بود و هی لبش را گاز میگرفت اما چیزی نمیگفت تا رسیدند به هتل و موقعی که ژاپنی 

پرسید"کرایه چند؟"راننده تاکسی گفت:"پنجاه هزار تومان"مرد ژاپنی با اعتراض گفت"چرا؟"بچه تهران خندید و پاسخ داد: 

                                    تاکسیمتر.....ساخت ایران........خیلی سریع!

 


  
  
   1   2   3   4   5      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان بیاد از این به بعد هر روز که onمیشیم یک صلوات بفرستیم