سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]

سریال تلویزیونی مختارنامه این هفته در قسمت ?? خود روایت گر جنگ خشن و پُر حادثه «حروراء» است. طبق اعلام روابط عمومی صحنه های مربوط به نبرد حروراء به دلیل تاکید کارگردان بر وقایع گرایی و نزدیکی به حقیقت، خشونت زیادی دیده می شود و به همین دلیل روابط عمومی سریال مختارنامه توصیه کرده افرادی که بیماری قلبی و یا مشکلات عصبی و روحی دارند، قسمت دوم جنگ حروراء را که در بیست دقیقه پایانی قسمت ?? پخش می شود را تماشا نکنند. 

بر اساس این خبر در قسمت ?? سریال مختارنامه دچار شدن بخشی از سپاه مختار به «تعصب عربی» مشکلات جبران ناپذیری برای سپاه مختار پیش می آید. همچنین در ابتدای قسمت ?? جاسوس آل زبیر ـ که نقش او توسط مسعود میّمی مدیر برنامه ریزی سریال ایفاء شده ـ به دستور احمر بن شمیط گوش، چشم و زبانش بریده و راهی سپاه آل زبیر می شود که دیدن این منظره روحیه سپاهیان آل زبیر را تضعیف کرده و به هم می ریزد. در این میان «مُهّلب» که همچنان در تلاش برای ایجاد تفرقه میان سپاه عرب ها و ایرانیان سپاه مختار است، فردی را برای صلح نزد سپاه مختار می فرسد اما تلاش هایش در ابتدا بی نتیجه می ماند و به مرور به نتیجه می رسد. 

این قسمت پایان بازی یکی از بازیگران مطرح سریال مختارنامه " رضا رویگری " نیز خواهد 


بهشت   
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان بیاد از این به بعد هر روز که onمیشیم یک صلوات بفرستیم