سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «نزد خداوند، هیچ چیز دشمن تر از خانه ای که بر اثرطلاق ویران شود، نیست» . سپس امام صادق علیه السلام فرمود:«خداوند ـ عزّوجلّ ـ، به سبب دشمنی ای که با جدایی داشت، درباره طلاق تأکید ورزید و سخن را در آن باب، بارها بازگفت. [صفوان بن مهران ـ از امام صادق علیه السلام نقل می کند ـ]

سایت گل- شاید تا چند وقت پیش همه رایان گیگز را اسطوره زنده باشگاه منچستریونایتد می دانستند و خیلی ها از او به عنوان الگو و سمبل وفاداری به پیراهن این باشگاه و درعین حال مردی اهل خانواده و خانواده دوست می دانستند ولی اخباری که اکنون درمورد گیگزی منتشر شده، چهره او را به سوی نابودی کشانده است


 
استیسی،همسر رایان گیگز

.

گیگز که متاهل و دارای دو فرزند است،پیش ازاین یک پدر نمونه بود و رسانه های انگلیسی از او به عنوان مرب خانواده یاد می کردند.ولی پیش از برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بود که انتشار خبر رابطه نامشروع او با ایموگن توماس ، یک مدل ولزی، چهره خوب و سالم او را زیر سوال برد.

انتشار همین خبر کافی بود تا رسوایی دیگری از زندگی گیگز مطرح شود. روزنامه نیوز آو دولد در گزارشی اعلام کرد که گیگز از سال 2003 تاکنون با ناتاشا، همسر برادرش رودری رابطه نامشروع دارد.

 
ناتاشا، همسر برادر گیگز
این ماجرا از آنجا رو شد که گیگز به ناتاشا گفته بود که به ارتباطش با دختر ولزی پایان داده و با انتشار خبر جنجالی ارتباط گیگز با ایموگن و قول ازدواجی که گیگزی به این دختر ولزی داده، ناتاشا نیز به افشاگری دست زده است

طبق گزارش منتشره در نیوز آو د ولد، گیگز و ناتاشا 8 سال است که یکدیگر را می شناسند و این در حالی است که ده ماه پیش رودری، برادر گیگز با ناتاشا ازدواج کرده بود.بعد از انتشار این اخبار رودری، برادر رایان که به شدت از او ناراحت و عصبانی است، در صحبتهایی گفت:« می دانم که زندگی من و رایان هرکدام فراز و نشیب های خاص خودش را دارد ولی این بدترین حالت ممکن است.این موضوعی است که اصلا نمی توانم باورش کنم.پرونده ازدواج من همین جا بسته شده است.»

رودری 34 ساله مربی تیم سالفورد سیتی است.

 
رودری برادر رایان و همسر ناتاشا
این در حالی است که گیگز که بعد از افشای رابطه نامشروعش با ایموگن توماس، در کانون توجهات رسانه هاست، روز یکشنبه به اسپانیا سفر کرد تا با همسرش استیسی و فرزندانش دیدار کرده و از برهم پاشیدگی خانواده اش اجتناب کند؛ اتفاقی که بعد از رسوایی های اخیر، بسیار بعید به نظر می رسد.

خوانا ویلسون،عمه گیگز هم به رسانه های انگلیسی گفته:« این وحشتناک است. رایان اصلا وجدان ندارد.او یک سگ کثیف است.»

این رسوایی های اخلاقی ممکن است باعث شود تا گیگز که چهره برتر سال 2009 فوتبال جزیره لقب گرفت، قراردادهای تجاری اش با اسپانسرهایش را از دست بدهد و عنوان نمایندگی یونیسف هم از او گرفته شود.

طبق گزارشهای منتشره رابطه رایان و ناتاشا هم تا این اواخر ( حدود یک ماه پیش ادامه داشته) و ناتاشا هنگامی که فهمیده که رایان با دختر ولزی رابطه داشته، احساس کرده به او خیانت شده. یکی از دوستان نزدیک ناتاشا به رسانه های انگلیسی گفت:« این شاید عجیب باشد ولی ناتاشا به من گفت که رایان نه تنها استیسی (همسرش) رافریب داده، بلکه او را نیز فریب داده است.»

 

 


بهشت   
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان بیاد از این به بعد هر روز که onمیشیم یک صلوات بفرستیم