سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با پاداش دادن به نیکوکار بدکار را بیازار . [نهج البلاغه]


وقتی به خیابان های ایران وارد می شوید، انگاری که دارید یه فیلم پ. و. ر. ن. و. گ. ر. ا. ف. ی بزرگ می بینید، فیلمی که بازیگران آن، زنان و دختران کوچه و خیابان هستند. دلایل زیر شباهت های این دو را بر می شمرند: 

1. آرایش غلیظ. 

2. دماغ های عمل کرده و اخیرا لب و گونه و ... 

3. لباس های تنگ و چسبان که گاهی تمامی برجستگی ها را به وضوح نمایان می کند. (-> پی نوشت دو) 

4. بند فلزی که در سال های اخیر به کمر مانتو ها اضافه شده است و در فیلم های ذکر شده، دور کمر بازیگران مربوطه هست. 

5. حلقه ای که به انگشت وسط خود می اندازند. در جامعه غربی، فقط زنان آن کاره در چنین انگشتی حلقه می اندازند. 

6. و در نهایت هم کفش های پاشنه دار پاشنه بلند که فقط و فقط در چنین فیلم هایی دیده می شود. 


به راحتی می توان تقلید لباس های خیابان را از فیلم های ذکر شده دید ( مخصوصا شماره های 4، 5 و 6). به نظر می رسد که برخی زنان و دختران تهرانی، چیزی جز ابراز جسمی و ج. ن. س. ی. خود برای بیان هویت خود نمی یابند و این نیز بسیار تاسف برانگیز هست. 


حوالی سال 83 و 84، من یه نظرسنجی از حدود 50 پسر دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عمل آوردم. همه آنها به اتفاق دختری برایشان جذاب بود که آرایش ملایمی داشته باشد. پس از آن با برخی دخترانی که آرایش غلیظ می کردند نیز حرف زدم و آنها دلیل کارشان را جذاب شدن و پذیرفته شدن از سوی پسرها ذکر می کردند، در حالی که حداقل در جامعه آماری کوچک من، قضیه کاملا برعکس بود. 

پی نوشت یک: 

قصد هیچگونه اهانت یا تعرض به حریم زنان ایرانی نیست، فقط بیان موضوع و واکاوی این مساله هست، چه شاید از دید آنها اینگونه به نظر نرسد. 

پی نوشت دو: 

یک دانشجوی چینی که در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، ادبیات فارسی می خواند، می گفت که دختران ایرانی، س. ک. س. ی. ترین لباس ها را در دنیا می پوشند.
 


  
  

عازم یک سفرم ،

سفری دور به جایی نزدیک 


سفری از خود من تا به خودم ،

مدتی هست نگاهم 


به تماشای خداست

و امیدم به خداوندی اوست

 
فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک 
التماس دعا


  
  

این خودرو دارای سالنی با پنج صندلی و یک سیستم دفاع الکترونیکی و مجهز به کیسه‌های هوا است. 
تنها لباس‌های معمرقذافی با دکمه‌های بزرگ یا چادری که در آن می‌خوابد و هر جا که می‌رود با خود می‌برد، عجیب نیست، بلکه خودروی دیکتاتور نیز بسیار عجیب است. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه‌ "المصری الیوم"، خودروی معمر قذافی، رهبر لیبی که برای خود سفارش داده به ادعای مسئولان این کشور امن‌ترین خودرو در جهان است و بیشتر شبیه‌ یک موشک بزرگ است. 

این خودرو دارای سالنی با پنج صندلی و یک سیستم دفاع الکترونیکی و مجهز به کیسه‌های هوا است. 

این خودرو همچنین مجهز به ضربه‌گیر تاشو است تا در هنگام تصادف از آن استفاده شود. "دوخیلی المغارف"، رئیس شرکت سرمایه‌گذاری داخلی لیبی که این خودرو را تولید کرده است این خودرو را انقلابی در تاریخ خودرو سازی می‌داند. 

 

 

 


  
  

نام این ماده «پان پراگ»است و در بسته‌بندی زیبا و با عکس‌های هنرپیشه‌های هندی و پاکستانی به صورت آدامس، پاستیل و پودرهایی با طعم نعنا و خوشبو کننده دهان وارد کشور می‌شود. قیمت این ماده مخدر الان در مشهد 50 تومان تا 300 تومان میباشد.

 

 

دلیلی که مصرف‌کنندگان «پان پراگ»ها را به سمت آن می‌کشد، احساس گرمی، سرخوشی موقت، سبکی سر، گیجی و شادی کاذب است. 
این ماده بسیار بسیار سرطان زا هم هست

 


  

 

تا سال 1970 عمار بهاراتی یک مرد عادی بود که زندگی معمولی با یک همسر و سه فرزند داشت تا اینکه یک روز صبح …
 


“عمار بهاراتی” یک مرد مقدس هندی است که ادعا کرده دست راستش را از سال 1973 تا الان که حدود 38 سال می شود بالا نگه داشته و هنوز پایین نیاورده است.
 

مردی هندی که 38 سال دستش را بالا نگه داشته است!!

دست وی سمبلی برای پرستشگران “شیوا” در سراسر هند شده است.
تا سال 1970 عمار بهاراتی یک مرد عادی بود که زندگی معمولی با یک همسر و سه فرزند داشت تا اینکه یک روز صبح که از خواب بیدار شد تصمیم به ترک همه چیز گرفت و زندگی اش را وقف خدمت به “شیوا” خدای هندوها کرد! اما پس از سه سال فهمید هنوز هم وابستگی هایی به زندگی و لذت های آن دارد وی برای رهاسازی خویش بازوی دست خود را بالا نگه داشت و همچنان پس از 38 سال بازوی خود را همچنان بالا نگه داشته است و حتی اگر خودش هم بخواهد نمی تواند دستش را پایین بیاورد و یا حتی استفاده ای از دستش بکند.
 
برخی می گویند وی به خاطر جنگ هایی که در سراسر جهان رخ می‌دهد دستش را به نشانه ی صلح و آرامش بالا برده است.
این کار وی باعث شده عمار مریدانی نیز پیدا کند.مریدان وی دستان راستشان را برای هفت ;سیزده و یا حتی 25 سال بالا نگه داشته اند!
 
آنها ادعا کرده اند این کار صرفا یک عمل جسمی نیست و با رنج و درد فراوانی همراه بوده است.بهاراتی نیز می گوید این کار درد طولانی و فراوانی برایش به همرا داشته است.به همین دلیل هم بازویش کاملا لاغر است و در حالت عجیبی قرارا گرفته است.
 
در انتهای این بازوی بالا نگه داشته ناخن هایی را می توانید ببینید که به دلیل گرفته نشدن بلند شده و در هم پیچیده اند!

 
این مرد هندی کارهای عجیبی را با نام مذهب انجام می دهد که شامل حمام نکردن در طول عمرش و گرفتن روزه های طولانی مدت می باشد!


  

اخبار رسیده از شهر مکه مکرمه حاکی از آن است که یک زن آفریقایی تبار دو روز پیش مشغول دزدی و دستبرد زدن در یکی از بازارهای این شهر بود که توسط نیروهای پلیس و نیروهای وهابی هیئت امر به معروف و نهی از منکر شناسایی شد.  گفته می شود پس از شناسایی شدن وی، این نیروها تلاش کردند او را بازداشت کنند اما وی فورا لباس های خود را درآورد و کاملا عریان شد. وی موفق شد با این کار از دست این نیروهای پلیس و وهابی فرار کند زیرا در پی این اقدام وی، همه آنها از او روی برگرداندند.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که او کیف مشتری یکی از فروشگاه های نزدیک حرم مکی را ربود که در آن حدود 1000 ریال سعودی و یک عدد گوشی همراه بود. نیروهای پلیس پس از دقایقی او را دنبال کردند و در هنگام فرارش کیف ربوده شده از دستان او بر زمین افتاد و وی پا به فرار گذاشت


  

 


باتفنگش نتوانسته شکارم بکند *** رفته با مطرب و اینترنت وسازآمده است


ناوگانش نتوانسته مهارم بکند *** رفته با لُعبتک چشم نواز آمده است


بمب وموشک نتوانسته بترسانندم *** فیس بوک و توییتر شایعه ساز آمده است




شیمیایی زد ومن باز عقب ننشستم *** با کراک و هروئین تاخت و تاز آمده است


چون لگن شد اثر ناو هواپیمابر *** پخش مه پاره زمه واره به ناز آمده است


بس که از نغمه قرآن و دعا می ترسد *** با رپ و عربده و تپ تپ جاز آمده است


فتنه هایش به بصیرت همه خنثی کردم *** رفته با ساحر و با شعبده بازآمده است


ایسم ها شرقی وغربی همه رسوا گشتند *** فرقه پردازی وعرفان مجازآمده است


من جوانم چوعلی اکبری الگوی من است *** مشق و تدبیرم از او روح نواز آمده است


گر بحقیم، ازانبوه عدوباکی نیست *** مرگ خونین وسعادت به ترازآمده است


من به یک ضربه کنم، چاره ی مکر دشمن *** مبطل منکر و فحشاء نماز آمده است


دشمنی کو به دوصدحیله ز در بیرون شد *** گرکه غفلت کنی از پنجره باز آمده است


جز دو روزی دگر از دولت او باقی نیست *** استقامت کنی آن محرم راز آمده است


بینم آنروز شودبمب ومسلسل خاموش *** بانگ «مَن مهدی ام» ازسوی حجاز آمده است


بنگر، چشم جهان رو به حقیقت واشد *** موج اسلام محمد به فراز آمده است


90/5/8::: 11:4 ع
نظر()
  
  

فیلم نابرده رنج با همه نقاط ضعف و قدرتش تموم شد.

نمی دونم شما هم این حس رو دارید یا نه ، اما به نظر من این فیلم یکی از بهترین فیلم های این دهه ایران بود چون خیلی زیبا و حرفه ای ، طنز رو با مسائل معنوی و موضوع جنگ آمیخته بود. طوری بود که آدم از دیدن فیلم خسته نمی شد!
خیلی از این فیلم های دفاع مقدسی که میبینیم باعث خستگی بیننده میشه اما این فیلم هر چی جلو تر میرفت مخاطب رو بیشتر به خودش جذب میکرد!

یکی دیگه از نقاط قوت این فیلم به نظر من سکانس های آخرش بود اونجا که بعد از شهادت اسد و بقیه ، عماد تو جامعه امروزی داره زندگی میکنه. نشون دادن تفاوت زندگی قدیم با جدید و احساسات یه جانباز نسبت به خاطرات گذشتش خیلی قشنگ بیان شده بود.

همه اینا یه طرف و اون جمله عماد کنار سنگ قبر اسد یه طرف که میگفت:
خسته شدم از بس با خاطرات اینا زندگی کردم ، احساس میکنم از قبیله ام جا موندم!
خیلی حرفا تو این جمله هست ، چرا باید یه جانباز از زندگی در کنار دیگر هموطناش ناراضی باشه؟ آیا اینا به دلیل اعمال و رفتار ما نیست؟ اینکه شاید ما اون کسایی که رفتند رو یادمون رفته یا اینکه اونا رو نشناختیم و فقط چشم و گوش بسته چون شهیدن یه یادی ازشون میکنیم در حالی که باید اهداف اونا رو بشناسیم و پیرو مسیرشون باشیم!

خدا اون روزی رو نیاره که مدیون شهیدا بشیم و اون دنیا کارمون گره بخوره که چرا خون اونا رو با اعمالمون پایمال کردیم!
سرتون رو درد نیارم ولی وقتی دیشب فیلم رو دیدم حیفم اومد که خیلی ساده از کنارش بگذرم. حالا هم این مطلبو نوشتم که ببینم نظر شما درباره این فیلم چیه و برداشتتون از این سریال چی بود!

تقدیم به مردان و زنان تاریخ ساز!

 


  
  



 



این خواننده زن که مواضع خصمانه اونسبت به غیرعرب شهرت خاصی پیدا کرده با فراتر گذاشتن پای خود از جنگ لفظی با ایرانی ها هر یک از علاقمندان او که با شناسه اینترنتی ایران وارد سایت او میشدند با پیغام گستاخانه ای ازسوی وی مواجه میشدندکه در آن ایرانی ها را موجوداتی کثیف تلقی میکرد. 

اما ظاهرا او تصمیم گرفته برای دلجویی ازایرانی ها بزودی ترانه فارسی بخواند. خواننده پاپ لبنانی که هنوز گستاخی او علیه ایرانیان فراموش نشده درتلاش برای دلجویی از طرفدارانی است که بخاطر توهین او به هموطنانمان او را تحریم کرده اند. 

به گزارش البرز نانسی عجرم یکی از خوانندگان پاپ بیروت که کار خوانندگی را از 8سالگی آغاز و در 12سالگی اولین ترانه خود را در تلویزیون المستقبل پخش کرد چندی پیش با توهین به هموطنانمان ،کسانی که با مشخصه اینترنتی ایران وارد سایت وی میشدند را "موجود کثیف "خطاب میکرد. 

این خواننده زن که مواضع خصمانه اونسبت به غیرعرب شهرت خاصی پیدا کرده با فراتر گذاشتن پای خود از جنگ لفظی با ایرانی ها هر یک از علاقمندان او که با شناسه اینترنتی ایران وارد سایت او میشدند با پیغام گستاخانه ای ازسوی وی مواجه میشدند. 

دراین پیغام آمده بود: 

A request from Nancy Ajram , You are not allowed to enter nancy ajram official website , becos you are from Dirty country (Iran) So Go Away and dont try again ! 

ترجمه:این یک پیغام از طرف نانسی عجرم است شما از یک کشور کثیف(ایران)هستید.گمشو و دیگه سعی نکن وارد بشی. 

این عمل گردانندگان سایت شخصی نانسی عجرم موجب ناراحتی بسیاری از ایرانیان و طرفداران فارسی زبان این خواننده پان عربیسم لبنان شده بطوریکه پس از آن ترانه های او ازسوی هموطنانمان تحریم شد. این ناراحتی موجب شده تا نانسی بفکر دلجویی از ایرانیان بیافتد.بطوریکه او در گفتگوبا شبکه ال بی سی از آمادگی خود برای اجرای یک ترانه ویژه طرفداران ایرانیش خبرداد. 

وی دراین گفتگو که اشاره ای به علت این تصمیم نکرده مدعی شد: من در ایران هواداران بسیاری دارم که ترانه هایم را آنقدر دوست دارند که آنها را به زبان عربی حفظ کرده و برای همدیگر میخوانند!. وی سپس افزوده است : به احتمال بسیار در آینده ترانه ای را به صورت ویژه برای هوادارانش در ایران ارائه خواهد کرد.


  
  
<      1   2   3   4      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان بیاد از این به بعد هر روز که onمیشیم یک صلوات بفرستیم